Lognet atlieka profesionalų temperatūrinių krovinių pervežimą visoje Europoje ir NVS šalyse. Klientams siūlome pilną temperatūrinių krovinių pervežimo paslaugų paketą:
Temperatūrinių krovinių gabenimas yra labai atsakingas procesas, reikalaujantis žinių, tinkamos įrangos ir optimalios logistikos. Dažniausiai temperatūrinis krovinių gabenimas reikalingas šiems temperatūrai jautriems kroviniams:
Siekiant išsaugoti nepakitusias šių specifinių krovinių savybes – reikalingas nekintantis, numatytas temperatūrinis krovinio režimas, visos kelionės metu, įskaitant perkrovimo procedūras ir sandėliavimo laiką.
Temperatūrinių siuntų gabenimas galimas vietiniu mastu, šalies viduje, arba tarptautiniu mastu, kertant kelias sienas ar vandenynus. Natūralu, kad tarptautinei logistikai, pagal krovinio specifikaciją ir kitus poreikius, galima panaudoti sausumos kelių, geležinkelių, oro ir jūrų transportą. Niuansai skiriasi, tačiau principai išlieka tie patys – atsakinga temperatūrinė krovinio kontrolė, detalus sekimas ir atsarga.
Sausumos kelių transportavime yra naudojamos specialios temperatūrinį režimą palaikančios transporto priemonės:
Temperatūrinis oro transportavimas vyksta naudojant specialius šaldančius konteinerius arba talpas su sausu ledu.
Oro gabenamų temperatūriniai kroviniai turi specialų – IATA (Tarptautinės Oro Transporto Asociacijos) ženklinimą. Tačiau, rekomenduojama ir papildomos ženklinimo priemonės, primenančios ir atkreipiančios aptarnaujančio personalo dėmesį apie temperatūrai jautrius krovinius.
Sutartinis ženklinimas yra pažįstamas ir priimamas visų oro logistikos dalyvių (avialinijų, oro uostų, krovinių terminalų ir kt.), kaip pažymėjimas, kad gabenamas krovinys turi turėti išskirtines laikymo sąlygas. Aktualu kuomet vykdomas medikamentų pervežimas. Jo aptarnavimas yra skubesnis ir pačiam kroviniui keliamas didesnis prioritetas.
Skraidinant, temperatūrinių siuntų gabenimas, vyksta įvairaus dydžio konteineriais, atskirai suderintai kiekvieno tipo kroviniams. Tai ypač aktualu, nes lėktuvo kelionė, nuo pakilimo, skrydžio ir nusileidimo gali vykti drastiškai skirtingomis oro ir išorinės temperatūros sąlygomis.
Jūriniame, temperatūriniame transportavime naudojami specialūs konteineriai, palaikantys atitinkamą režimą. Greičiausiai tai bus stambūs jūriniai konteineriai. Taip bus galima pervežti didžiausius prekių ar produktų kiekius, didžiausiais atstumais. Tačiau, jūrinis transportavimas trunka ilgiausiai, todėl nėra toks populiarus kaip kiti metodai. Ypač, kuomet pervežami ypatingos svarbos kroviniai.
Transportuojant temperatūrinius krovinius svarbu ir įprasta laikytis nustatytų standartų. Kiekvienam prekių ar produktų tipui, keliami atskiri reikalavimai, dėl unikalių to krovinio savybių. Tačiau, vieningai svarbu palaikyti nustatytą tolygią temperatūrą ir užtikrinti krovinio saugumą. Esant poreikiui, paslaugų užsakovai gali būti reguliariai informuojami apie sąlygas, kuriomis vyksta transportavimas. Keli, universalūs standartai yra:
Temperatūrinio rėžimo kroviniai transportuojami naudojant vieną iš dviejų temperatūros kontrolės technologijų. Pirmasis tai aktyvi sausojo ledo temperatūros kontrolės sistema, o antroji – kompresoriaus aušinimo sistema.
Sausojo ledo metodas atliekamas kartu su kroviniu,į temperatūros kontrolės konteinerį supakuojant pamatuotą, nustatytą kiekį sauso ledo. Tokiu būdu, konteineris neturi papildomos elektrinės įrangos, kuri palaikytų tikslią, norimą temperatūrą. Toks būdas, dažnai naudojamas, kuomet transportuojama šaldyta produkcija.
Kitas, daug labiau sofistikuotas būdas yra specialūs konteineriai su temperatūros reguliavimo, palaikymo ir sekimo galimybėmis.
Temperatūrinių krovinių gabenimas yra brangus procesas dėl visų aprašytų kriterijų ir dėl energijos sąnaudų.
Šiais laikais populiarus sausumos pervežimo būdas yra „bi-temp“ priekabomis arba puspriekabėmis. Privalumas tame, jog šį technologija puikiai dera su kita populiaria paslauga – multimodaliniu transportavimu.
Bi-temp priekabų ar įvairių konteinerių technologija galima perskirti vieną priekabą į dvi dalis, su slankiojančio dydžio sienele, taip suformuojant dvi atskiras patalpas, kuriose gali būti palaikomos dvi, skirtingos, temperatūros:
+2 °C/+8 °C arba +15 °C/+25 °C
Taip, temperatūrinių siuntų gabenimas tampa multimodaliniu yra gali būti pigesnis nei dedikuotas pervežimas rezervuojant visą „Mono-temp“ priekabą ar konteinerį. Tai paranku įvairaus dydžio verslams, atliekantiems mažiau reguliarius arba tiesiog mažesnius užsakymus, kuriems reikalingas pilnas temperatūrinio transportavimo paslaugų paketas.
Farmacija ir įvairų pharma kroviniu pervežimas yra atskirta temperatūrinių krovinių niša, kuriai priklauso:
Pharma kroviniu pervežimas dažniausiai organizuojamas ir vykdomas kombinuojant kelių bei oro transportą. Tai gali būti vienkartiniai arba nepertraukiami, nuolatiniai gabenimai, užtikrinant vaistų ir medikamentų kiekį. Todėl, medikamentų pervežimas yra strategiška svarbus ir gali būti korporacijos, valstybinio sektoriaus ar šalies strategijos klausimas.
Farmacijos ir medicinos įrangos logistika yra sudėtingas ir atsakingas procesas, kuriam reikia specifinių žinių, tam tikrų technologinių sprendimų ir kartais leidimų ar licencijų.
Farmacija gali būti pažeidžiama ribinių temperatūrų ar aukštų temperatūrų skirtumų, taip pat, įtakos gali daryti ir oro sąlygos, kaip aplinkos drėgmė. Dažnai gabenami medikamentai arba įranga yra trapūs, todėl reikalauja dar ir labai atsargaus pakavimo, krovimo ir tvirtinimo, visos kelionės metu.
Tokiems kroviniams turi būti detaliai suorganizuota visa logistikos grandinė, užtikrintas ne tik produkcijos temperatūros palaikymas, bet ir atitinkamos perkrovimo sąlygos ar sandėliavimas. Toks krovinių pervežimas turi būti kruopščiai suplanuotas, atliekami išankstiniai maršrutų įvertinimai, kurių metu, pats krovinys stebimas realiu laiku.
Transportuojant temperatūrinis krovinius kyla papildomos rizikos, kurio gali būti neaktualios pervežant paprastus krovinius. Todėl, tuo užsiimančios logistikos įmonės privalo užtikrinti šių rizikų kontrolę ir turėti aiškius protokolus, skirtus nuo jų apsisaugoti. Paprastai, prie jau esamos krovinio apsaugos, transportuojant ypatingos svarbos prekes rekomenduojama įgyti papildomą jų draudimą, kad apdrausta būtų nuo visų nelaimių. Tai aktualu, kuomet atliekamas jautrių, brangių ir pharma kroviniu pervežimas.
Siekiant sumažinti rizikas iki minimumo yra atliekamos standartizuotos procedūros ir laikomasi grafikų. Kelios standartinės procedūros, kurias atlieka patikimos logistikos įmonės yra:
Su LOGNET, bet koks jūsų krovinių transportavimas vyks sklandžiai, saugiai ir užtikrintai.